2024 YILI 2. DÖNEM DUS YERLEŞTİRME SONUCUNDA ÜNİVERSİTEMİZE YERLEŞEN ADAYLARIN DİKKATİNE

Yayın Tarihi | 19 December 2024, Thursday

2024 2. DÖNEM DUS YERLEŞTİRME SONUCUNDA ÜNİVERSİTEMİZE  YERLEŞEN ADAYLARIN ATAMA SÜRECİ

Atanan adayların atama süreçleri aşağıdaki şekilde ilerleyecektir:

1- Adaylar, yerleştirme sonuçlarının ÖSYM tarafından yayınlandığı tarihten bir iş günü sonra başlamak üzere, 10 İŞ GÜNÜ içerisinde başvuru yapmak zorundadır.

2- 10 iş günü içerisinde başvurmayan adaylar haklarını kaybederler.

3- Başvurular Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığına yapılacaktır.

4- Başvurular şahsen yapılmak zorundadır.

5- Posta yolu ile gönderilen evraklar işleme alınmayacaktır.

6- Açıktan ataması yapılacak olan adaylar için arşiv araştırması yapılacaktır.

7- Arşiv araştırması sonucu olumlu olan adayların atama işlemi yapılarak kişiye tebliğ edilecektir.

8- Halen bir kamu kuruluşunda çalışan adaylar için kurumlarından alınan muvafakat sonrası atama işlemi yapılacaktır. Görev yaptığı kurumdan ilişik keserek uzmanlık eğitimine başlayacaklardır.

9- Tebliğ tarihinden sonra görev mahalli dışında ikamet edenler tebliğ tarihinden sonraki 15 gün içerisinde; görev mahallinde ikamet edenler tebliğ tarihini izleyen ilk iş günü göreve başlamak zorundadır.

ADAYLARDAN İSTENECEK BELGELER

 1- Başvuru Dilekçesi (İndirme linki aşağıdadır)

 2- Diploma veya geçici mezuniyet belgeleri, (Aslı veya kamu kurumlarınca mühürlü onaylı sureti

 3- Eğitimlerini yurt dışında tamamlayan adayların Yükseköğretim Kurulundan alacakları denklik belgesinin onaylı bir örneği.

 4- DUS Yerleştirme Sonuç Belgesi, (Barkod’lu internet çıktısı)

 5- Diploma ve Sağlık Bakanlığı tescil numaralarını gösteren E-devlet üzerinden alınacak internet çıktısı, (Burada kaydı olmayan, diploma veya tescil numaralarından herhangi birisi eksik bulunan adayların bulundukları İl Sağlık 

 6- Müdürlükleri veya doğrudan Sağlık Bakanlığı ile irtibat kurarak bilgilerini kaydettirmeleri gerekmektedir.)

 7- Nüfus cüzdanı fotokopisi

 8- Yerleşim yeri ve diğer adres belgesi, (E-devlet üzerinden alınabilir)

 9- Askerlik Durum Belgesi (Terhis, tecilli veya muaf olduğu gösteren askerlik durum belgesi)

10- Mal Bildirim Beyannamesi, 

11- Basılı ve dijital ortamda (usb/cd/e-posta) biyometrik fotoğraf 

12- Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Bölümünden alınacak özellikle "…… (Branşın adı) …..... Anabilim Dalı/ …………Bilim Dalında uzmanlık eğitimi yapabilir." ifadesini taşıyan, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hekiminin imzasının bulunduğu sağlık raporu,

13- Adli sicil kaydı, (E-devlet üzerinden alınabilir)

14- HİTAP Hizmet Dökümü, (Kamuda daha önce çalışmış ya da halen çalışmakta olanlar için)

Dosya Açıklama

Diğer Duyurular