2024 YILI 2. DÖNEM DUS YERLEŞTİRME SONUCUNDA ÜNİVERSİTEMİZE YERLEŞEN ADAYLARIN DİKKATİNE
Yayın Tarihi | 19 December 2024, Thursday
2024 2. DÖNEM DUS YERLEŞTİRME SONUCUNDA ÜNİVERSİTEMİZE YERLEŞEN ADAYLARIN ATAMA SÜRECİ
Atanan adayların atama süreçleri aşağıdaki şekilde ilerleyecektir:
1- Adaylar, yerleştirme sonuçlarının ÖSYM tarafından yayınlandığı tarihten bir iş günü sonra başlamak üzere, 10 İŞ GÜNÜ içerisinde başvuru yapmak zorundadır.
2- 10 iş günü içerisinde başvurmayan adaylar haklarını kaybederler.
3- Başvurular Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığına yapılacaktır.
4- Başvurular şahsen yapılmak zorundadır.
5- Posta yolu ile gönderilen evraklar işleme alınmayacaktır.
6- Açıktan ataması yapılacak olan adaylar için arşiv araştırması yapılacaktır.
7- Arşiv araştırması sonucu olumlu olan adayların atama işlemi yapılarak kişiye tebliğ edilecektir.
8- Halen bir kamu kuruluşunda çalışan adaylar için kurumlarından alınan muvafakat sonrası atama işlemi yapılacaktır. Görev yaptığı kurumdan ilişik keserek uzmanlık eğitimine başlayacaklardır.
9- Tebliğ tarihinden sonra görev mahalli dışında ikamet edenler tebliğ tarihinden sonraki 15 gün içerisinde; görev mahallinde ikamet edenler tebliğ tarihini izleyen ilk iş günü göreve başlamak zorundadır.
ADAYLARDAN İSTENECEK BELGELER
1- Başvuru Dilekçesi (İndirme linki aşağıdadır)
2- Diploma veya geçici mezuniyet belgeleri, (Aslı veya kamu kurumlarınca mühürlü onaylı sureti
3- Eğitimlerini yurt dışında tamamlayan adayların Yükseköğretim Kurulundan alacakları denklik belgesinin onaylı bir örneği.
4- DUS Yerleştirme Sonuç Belgesi, (Barkod’lu internet çıktısı)
5- Diploma ve Sağlık Bakanlığı tescil numaralarını gösteren E-devlet üzerinden alınacak internet çıktısı, (Burada kaydı olmayan, diploma veya tescil numaralarından herhangi birisi eksik bulunan adayların bulundukları İl Sağlık
6- Müdürlükleri veya doğrudan Sağlık Bakanlığı ile irtibat kurarak bilgilerini kaydettirmeleri gerekmektedir.)
7- Nüfus cüzdanı fotokopisi
8- Yerleşim yeri ve diğer adres belgesi, (E-devlet üzerinden alınabilir)
9- Askerlik Durum Belgesi (Terhis, tecilli veya muaf olduğu gösteren askerlik durum belgesi)
10- Mal Bildirim Beyannamesi,
11- Basılı ve dijital ortamda (usb/cd/e-posta) biyometrik fotoğraf
12- Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Bölümünden alınacak özellikle "…… (Branşın adı) …..... Anabilim Dalı/ …………Bilim Dalında uzmanlık eğitimi yapabilir." ifadesini taşıyan, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hekiminin imzasının bulunduğu sağlık raporu,
13- Adli sicil kaydı, (E-devlet üzerinden alınabilir)
14- HİTAP Hizmet Dökümü, (Kamuda daha önce çalışmış ya da halen çalışmakta olanlar için)
Dosya Açıklama